Arduino blink – Δευτερο Μερος
Αυτό το μάθημα διερευνά πώς εργάζονται οι μηχανικοί υπολογιστών και λογισμικού για να λύσουν τις προκλήσεις μιας κοινωνίας, όπως η παροχή συστημάτων για αυτόματη ενεργοποίηση και απενεργοποίηση φώτων στροφής (φλας). Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες για να δημιουργήσουν και να προγραμματίσουν μια πλακέτα Arduino να “αναβοσβήνει” (δηλαδή να ανάβει και να σβήνει το φως – σε διάστημα 5 δευτερολέπτων ανάβει και 2 δευτερόλεπτα εκτός λειτουργίας).
- Μάθετε για τον σχεδιασμό και τον επανασχεδιασμό .
- Μάθετε για κυκλώματα, υπολογιστές και συγγραφή λογισμικού.
- Μάθετε πώς η μηχανική μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση των προκλήσεων της κοινωνίας.
- Μάθετε για την ομαδική εργασία και την επίλυση προβλημάτων.